BOGACTWO GRAFICZNE

Szczególnym bogactwem graficznym i wszelkiego rodzaju ramkami, powierzchniami znacznymi, nieproporcjonal­nymi do stosunkowo krótkirh tekstów oraz z wysuwaniem prze. tekst lub na margines dla lepszego uwidocznienia. Większość cech publi­kacji zwanych ogłoszeniami, anonsami czy inseratami pochodzi od ogłoszeniodawców, powołanych do tego specjalnych instytucji lub agentów reklamowych. Bardzo rzadko redagowali je redaktorzy albo współpracownicy tygodników, w których je rozpowszechniano. Na ogół wydawcy i redaktorzy tygodników też nie przyjmowali odpowiedział- ności za treść ogłoszeń. W tym względzie ogłoszenia jako materiały pozaredakcyjnego pochodzenia zajmowały miejsce niemal takie samo, jak materiały „nadesłane”, drukowane za opłatą i niekoniecznie bę­dące wyrazem opinii zgodnych z przekonaniami redakcji publikujących je, udzielających im miejsca w swoim periodyku. 

Witam na moim blogu o mediach i reklamie! Mam na imię Aneta i na co dzień zajmuję się moją malutką agencja reklamową. Na stronie dzielę się z Wami aktualnymi informacjami z branży. Mam nadzieję, że spodoba Ci się taka forma bloga. Jeśli masz jakieś spostrzeżenia czy pytania to zapraszam do udzielania się w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.