DZIAŁY OGŁOSZEŃ

Dlatego też z jednej strony w swoich wydawnictwach prowadzili działy ogłoszeń i oferowali usługi w tym zakresie, a z drugiej strony przystępując do wydawania własnych periodyków rekla­mowali je m.in. w tygodnikach i popularniejszych dziennikach. Wielu wydawców prasowych chętnie korzystało z ofert. W latach 1890-1891 na łamach Tygodnika Ekonomicznego reklamowali swoje czasopisma wielokrotnymi ogłoszeniami wydawcy wszystkich trzech zaborów, m.in. Gazety Narodowej, Kuriera Codziennego, Kuriera Polskiego, Kuriera Warszawskiego, Myśli, Neue Freie Presse, Nowej Reformy, Postępu Rolniczego, Prawnika, Szczutka, Świata i Ziemianina.   Wiele z tych ogłoszeń drukowano pod nagłówkiem zaczynającym się od słów „zapro­szenie do przedpłaty” np. „Zaproszenie do przedpłaty na Ziemianina rok 41”.

Witam na moim blogu o mediach i reklamie! Mam na imię Aneta i na co dzień zajmuję się moją malutką agencja reklamową. Na stronie dzielę się z Wami aktualnymi informacjami z branży. Mam nadzieję, że spodoba Ci się taka forma bloga. Jeśli masz jakieś spostrzeżenia czy pytania to zapraszam do udzielania się w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.